mandag 22. oktober 2012

Litt om meg selv...

Heisann! Og velkommen til min lille strikkeblogg! Jeg gjenoppdaget strikking en periode jeg var sykemeldt etter et lite uhell på snowboard for noen år siden, og ikke klarte å sitte stille :)  Og så har det bare ballet på seg opp gjennom de siste årene. Det som begynte med luer og votter ble til gensere og utforskning av teknikker. Jeg får mye inspirasjon fra min mor som har strikket og heklet hele livet. Hun lærte meg etterhvert også heklingens grunnteknikker, som jeg har spunnet litt videre på for meg selv, med god hjelp av ulike heklebøker. Jeg er ikke så glad i mønster, da jeg ofte synes at det ikke blir helt slik som jeg vil ha det, og ender stort sett alltid opp med å endre dem uansett. Jeg skal prøve å få lagt ut litt bilder og forklaringer etterhvert, bare tiden strekker til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar