tirsdag 25. desember 2012

Pjonede votter

Pjoning er en gammel hekleteknikk som gir en ekstremt tett struktur, helt perfekt til votter for eksempel! Jeg hadde lenge villet lære meg pjoning, men hadde sett for meg at det var kjempevanskelig. Jeg fant til slutt noen videoer på youtube med Monica "Pjonica" Schultz som var meget informative. Og det viste seg at pjoning ikke var vanskelig i det hele tatt. Jeg prøvde meg litt frem og det endte i supertykke votter. Kjempefin ble de! De er pjonet i fritidsgarn og børstet på innsiden...



Legg til bildetekst



2 kommentarer:

  1. Disse var kjempelekre. Har faktisk ikke hørt om pjoning før nå, men det ble jo fint!
    Ha en god dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint at det kan komme noe nyttig informasjon ut av denne bloggen min da! :) Takk for kommentaren

      Slett