søndag 7. april 2013

En perle to perler...

Av og til må man bare ha seg en liten pause fra strikkingen. Jeg er dessuten en usedvanlig utålmodig sjel, så det er greit å få pusle med noe som går kjempefort! Ja nemlig, det er vel få kreative sysler som går fortere enn perling. Og alt man trenger er perler i all verdens farger, noen plater og et strykejern = et hav av muligheter. Jeg begynte med å perle noen litt store bokstaver som er ment å være "boksskilt" til hestene i stallen. Fineste navneskiltene i byen!



Neste idè var litt julepynt... og alt mulig annet som dukket opp i hodet...





 


Mariusmønster fungerer fint med perler også :)

 

Og så tok det litt av da... til slutt hadde jeg perlet halve persongalleriet til Supermario. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med alle disse figurene, men var inne på tanken om å lime på magneter og feste dem på kjøleskapet. Tre av dem ble rammet inn ettersom jeg tilfeldigvis hadde rammer på lager som passet akkurat.


 
 
 
 
 



1 kommentar: